Sunday, October 9, 2011

patah seribu ) :


assalamualaikum semua.. wahhh lama giler la tak update blog... tersangat la rendurendu winkwink (^_^).. so korang semua sehat ker?? saje je nak update blog arini.. since sekarang and da lame sebenarnye aku abes blaja.. so aku banyakkkk sangat free time.. sampai da borink makan tido makan tido tengok tv sume la.. kang aku cite x cukup page lak ! ceittt jangan cakap aku ni pemalas yang hamat ye.. sebab aku da cari kerja, cume belum ade rezeki je lagi.. insyaAllah kalau ade rezeki dapat la kerja.. tawakal je la sebab kite da berusaha cume hanya DIA yang belum memakbulkan hajat aku..

so life aku seronok sebab aku boleh bangun tido bile mase aku suke makan n mandi bile2 pon moley.. tapi kadang2 borink sangat sebab da xtau nak watpe da kat rumah ni.. nak kemas rumah pon da borink..
kan seronok kalau ade lelaki yang baik hati nak meminang aku n terus menikah ngan aku.. and aku jadi ibu kepada anak2 kami n isteri yang baik untuk dye.. Seriusly sekarang ni rase macam gatal gile nak kawen.....
hahahahahahahahaha gatal ye kau malina!! lempangg laju2 baru taw..

sekarang ni love life da mati da.. lepas break aku insomnia.. jadi burung hantu.. x moley tido sebab teringat2 kan kamoo.. tapi day to day aku makin okay.. kalau tak mase mule2 tu pukul 8 baru aku tido.. gile kau!!!!!! totally out of mind.. a week aku amek mase nak baik balik.. sekarang ni hati kering sikit la bile cakap sal couple2 ni.. sebab aku all out mase aku scandal ngn itu moodak.. tapi aku dikecewakan.. so terima hakikat and life must go on.. aku kenang dye lame2 pon bukan aku dapat ape pown.. but then today dye bitau aku dye da break ngan awek dye.. so aku macam suke ade, macam kesian ade, macam2 pon ade la..

so bye korang.. layan la merapu aku tuu.. have a nice day peeps... love you much okay XOXO.. korang layan la lagu ni.. serius aku suke.. gudnite shayang2 ku.. mmuuaxx :*


0 orang yang rasa dia awesome!!:

Template by:

Free Blog Templates