Thursday, October 13, 2011

my cousin's E-day..*beautiful

hi there, assalamualaikum korang2... rindu plak nak update blog ni.. hee ^_^ korang sehat?? thanxx la bace update aku.. padahal blog aku ni xde la ade bende sangat pon.. just crap and aku merepek pasal hidup aku ni.. so arini aku nak update pasal cousin aku yg da tunang mase raye aritu... hurm x ingt tarikh dye bile.. tapi aku adalah antara orang yang bertanggungjawab untuk majlis pertunangan dye.. sebab dye bertunang pon rushing so dye x dapat cuti and aku banyak tolong dye belikan barang untuk hantaran dye and all the stuff la.. so malas nak cite banyak.. layan je la picture ni yg aku curi dari OP dye, sorry paan.. anyway congrats to my lovely cousin sebab da bertunang, and now aku planning untuk wedding dye plak.. so hope everything is good and well planned okay..

sweet ^_^


selamat sudah jadi tunang orang..

aww gemokk gile la aku!! grrrr >.<

Ibu kedua belah pihak


cincin tunang =)


so bye darlings.. love u much la all the readers.. even aku sendiri pon xtau aku ade readers ke tak.. so hope korang enjoy this entry ye.. =)

0 orang yang rasa dia awesome!!:

Template by:

Free Blog Templates